25.9.07

προγραμματικές δηλώσεις

10 στόχοι για τη νέα σχολική χρονιά

  • 1. έχω αφήσει πολύ το σώμα μου οπότε κάτι πρέπει να γίνει με αυτό. Ίσως ακόμη και γιόγκα φάση!Περισσότερο ψυχικό και ενεργιακό!
  • 2. προσοχή στη διατροφή (?) καλά δε πήρα και όρκο!
  • 3. να διαβάσω βιβλία που έχω πάρει και απλά σκονίζονται στη βιβλιοθήκη.
  • 4. να ζωγραφίζω και να φωτογραφίζω πιο πολύ.
  • 5. να συνεχίσω τις ήδη υπάρχουσες ασχολίες που με ευχαριστούν.
  • 6. να αλλάξω σπίτι (λες?)
  • 7. να ταξιδεύω στους αγαπημένους μου φίλους.
  • 8. να γίνω λιγότερο άσκοπα καταναλωτικός.
  • 9. αν δε περάσω στο μεταπτυχιακό να βρω τι σκατά θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω
  • 10. να πιστέψω τα πιο πάνω

ΥΓ:φίλοι και φίλες. όπως κάθε κόμμα που σέβεται τον εαυτό του δε θα τηρήσω όλες τις προγραμματικές δηλώσεις.Να είστε χαρούμενοι αν γίνουν τα μισά.
Ξαναψηφίστε με και θα γίνουν και τα άλλα.
Το να διασπαστέι το κόμμα σε περίπτωση ήττας δεν το βλέπω γιατί αυτό θα ήταν σχιζοφρένεια!

5 comments:

Alex A. said...

Πολύ καλό, έμπαινε Φοίνιξ! Η Κηφισιά είναι μαζί σου!

tsarlatann said...

α,

και αν βρεις τί θα γίνεις όταν μεγαλώσεις, πες μου πως το κάνουν αυτό... έχεις κάνα Link μήπως;

φιλιά

APSOY said...

Επειδή στα 8 από τα 10 συμφωνώ!!!
Σε ψηφίζω! Δαγκωτό! Μαζί σου! Όλε!
(Phoenix, phoenix... κατά το ... Γκόρτσος, Γκόρτσος)
:)

Με το καλό! Σου εύχομαι να εκπληρώσεις και τα 10 αν είναι εφικτό!!!
:)

ΠΑΥΛΟΣ said...

Και εγώ λέω να αλλάξω σπίτι, μία δήλωση, μάλλον για σχιζοφρένεια με κόβω..

phoinix said...

@ alex: ευχαριστώ για τη ψήφο εμπιστοσύνης!

@ tsarlatan: λες να έχει κανένα προγραμματάκι στο νετ? θα το ψάξω!

@ apsoy: 8 στα 10? ποια 2 σε χαλάνε? να τα αλλάξουμε αγαπητέ ψηφοφόρε!

@ pavlos: μια μετακόμιση για πλάκα η για σοβαρό σκοπό

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...