5.9.07

CAUSE IM NOT STRONG MAN, I NEED THE DRUGS

ήτανε ένα ακόμη πρωινό ξύπνημα (εντάξει μη φανταστείς με τα κοκόρια)
έκανα καφεδάκι, κάθισα μπροστά στον υπολογιστή
και απολάμβανα το πρώτο τσιγάρο της μέρας

μια μικρή ενόχληση, ένα τσίμπιμα ενοχλούσε την ουρήθρα μου
δεν έδωσα καμία σημασία και άναψα δεύτερο τσιγάρο

είχα βάλει σκοπό σήμερα να διαβάσω επιτέλους
και τίποτα δε θα στεκόταν εμπόδιο
κανένα ψυχοσωματικό πονάκι δε θα με κρατούσε πίσω.

το πονάκι όμως άρχισε να γίνεται έντονο
και ξαφνικά άρχισα να ουρλιάζω απο τον πόνο
στην πλάτη και στο στομάχι
μάλλον έτσι νιώθεις όταν σε μαχαιρώνουν
δεν το είχα ξανανιώσει ποτέ ΠΟΤΕ
τέτοιο πόνο ΠΟΤΕ

και έχω πονέσει αρκετά, και ψυχολογικά και σωματικά
αλλά τέτοιο πράγμα ποτέ!
υπέθεσα στην αρχή πως είναι πιάσιμο και έκανα ένα ζεστό μπανάκι αλλά τίποτα
δυστιχώς καμία υποχώρηση

έμαθα τα εφημερεύοντα
πήρα τηλέφωνο το μωρό μου και μια καλή φίλη
και πήγαμε μαζί στο νοσοκομείο

μπήκα διπλομένος στο ουρολογικό και απόλαυσα μια παυσίπονη ένεση
ο γιατρός καθόταν άααανετος στη καρέκλα του
φρόντισα εγώ να του πω τι φάρμακα παίρνω και αν είμαι αλλεργικός
χωρίς αυτός να με ρωτήσει.
μετά απο ένα υπέρηχο
με έστειλαν σε ένα δωμάτιο να περιμένω να ενεργίσει η ένεση
και μετά να κάνουμε και άλλες εξετάσεις

και φυσικά μέσα σε αυτό το χάος πόνου και δημόσιου νοσοκομείου
δεν έχασα τον καραγκιώζη εαυτό μου

διάλογος με νοσοκόμα:

N:είναι το πρώτο επεισόδιο?

phoinix:ναι και δε θα έχει άλλο!έχει χαμηλές τηλεθεάσεις το σήριαλ
και θα το κόψουνε!!

έπειτα ακολούθησε μια ακτινογραφία που δεν έδειξε κάτι όπως είπαν
και με μια συνταγή με παυσίπονα με έστειλαν σπίτι μου

απο εκείνη την ώρα έχω κατεβάσει 3 λίτρα νερό
και κάθε επίσκεψη στη τουαλέτα είναι τρομακτική εμπειρία!

λένε πως ο κολικός του νεφρού είναι ο μεγαλύτερος πόνος
που μπορεί να νιώσει ένα αντρικό σώμα
και συγκρίνεται με αυτόν της γέννας

(μαμά ευχαριστώ που άντεξες τον πόνο)

αύριο θα διαβάσω! το υπόσχομαι!
ελπίζω να μη βρεθεί κάτι άλλο να με σταματήσει!!

(πέρα απο το κακό μου το κεφάλι)

ΥΓ: αν σας τύχει μη μείνετε στατικοί! βρείτε μια θέση που σας βολέβει
περπατήστε και χοροπηδήστε
έπειτα ξαπλώστε και αφήστε τα παυσίπονα να κυλήσουν στο αίμα σας

10 comments:

Pavlos ... said...

Έχω πάθει κολικό και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Είναι αφόρητος ο πόνος. Κυκλοφορούσα με την ένεση στην τσέπη. Τελικά η ρημάδα μου έπεσε βράδυ σε μπαρ και μετά από τρελό χορό.

ιακωβος said...

ααα...περαστικα!

sikia said...

ωχ περαστικά και καλή δύναμη!

gay super hero said...

Τώρα γιατρός δεν είμαι αλλα κολικός του νεφρού σημαίνει ότι υπάρχει κάποια πετρούλα έτσι δεν είναι; Δεν πρέπει να την βγάλουν;

phoinix said...

@gay super hero: βασικά είπε πως δε φάνηκε πέτρα..μάλλον είναι άμμος ή σμήγματα ή και απλά σπασμοί για άλλους λόγους..(πολύ συγκεκριμένα ε?)
το βασικό είναι πως δε φάνηκε πέτρα..

Impressed Guy said...
This comment has been removed by the author.
Impressed Guy said...
This comment has been removed by the author.
APSOY said...

Αμάν phoinikako περαστικά σου βρε...
Εγώ δεν έχω πάθει - έχει πάθει η αδερφή μου!
(πίνε νερό - συνέχεια νερό - πολύ νερό - νερό, νερό, νερό!!!)

Και πάλι περαστικά σου!
(άουτς)!!!

etalon said...

Σπασμοσιμπαλτζιν τα λενε τα σωτηρια.
Ειναι η αγαπη ενα ταξιδι απο πληγη σε πληγη που λεει κι ο Αγγελακας...

Alex A. said...

Τώρα το είδα - εύχομαι να είσαι καλύτερα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...