6.9.07

ασυναρτησίες (1)



15 σελίδες με το ζόρι
εγκεφαλικές λειτουργίες
νευρώνες και δενδρίτες
πως σκατά λειτουργεί
το στραβό μου το κεφάλι

και έχω μετά παιδικές εμπειρίες
καρκινικές αιτίες
νοσοκόμες γιατρούς
διαγνώσεις και ανακοινώσεις
AIDS και χρόνιο πόνο

έπειτα πρέζα και ξύδια
να πίεις να κόψεις
και γιατί στο διάολο πίνεις ρε μαλάκα

μεσ΄ τα κιτάπια μου
τις σημειώσεις
τις μοναχικές βαρετές αναγνώσεις
τις αναλύσεις
τις έρευνες, τις στατιστικές

και μετά μου έρχεται
να τα πετάξω όλα στα γαμίδια
και να βάψω τις κουρτίνες ασορτί με το πάτωμα
και που να βάλεις μωρή το τασάκι (?)
και αν ο Τσαρούχης σου πάει με τον καναπέ σου

και ίσως να είναι καλύτερα
και τι να είναι καλύτερα τώρα πια





6 comments:

APSOY said...

Να μαντέψω κι εσύ διάβασμα?
:(
Καλές επιτυχίες...
Άντε να φεύγουν...
Και μετά...(?)!!!
:)

Pavlos ... said...

Κουράγιο όλα φθαρτά είναι στο φινάλε

etalon said...

Να ομολογησω οτι τα απελπισμενα νοσταλικα σου ειναι καλυτερα απο τα θυμωμενα σου
Αλλα που θα παει
ολα περνανε
ολα

ενα κυριακατικο φιλι του Σεπτεμβριου απο μενα

Απλα βαλε τα χειλη σου στην οθόνη...

Alex A. said...

Καλημέρα! Σαν να ήμασταν συνενοημμένοι με το σημερινό μου ποστ... Θα ήθελα κάποια στιγμή να τα λέγαμε και από κοντά. Φιλιά!

phoinix said...

@apsou: ευχαριστώ!καλό κουράγιο και σε σένα

@pavlos:φτάνει να τα χαρούμε πριν φθαρούμε εμείς οι ίδιοι

@etalon: :) πρώτα νοσταλγώ, έπειτα απελπίζομαι και μετά θυμώνω.ελπίζω μια μέρα να σπάσω τους κύκλους μου

@alex: να τα πούμε.αν βρεθούμε κάποια στιγμή στην ίδια πόλη. :)

Anonymous said...

δεν αυτοκτονεις καλυτερα;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...