16.9.07

ασυναρτησίες (2)









γρήγορα ταξίδια
σαν γρήγορα γεύματα παιδικά
χωρίς το δώρο

γρήγορα ταξίδια
γύρω μου
και εντός μου

και που παει ο διπλανός
και γιατί
και ποιός είναι

τα γρήγορα ταξίδια
κρατάνε πολλές μέρες
μέσα σου
ένα οξύ τζετ-λαγκ
μια μέρα μετά δυο μέρες μετά τρεις μέρες μετά
και δε ξέρεις που ξυπνάς

κοιτάς γύρω σου το πρωί
το φώς
απο που μπαίνει
που κοιμάσαι

κοιτάς στο κινητό τις πρωινές αναπάντητες
με 0035
με 0030
με 2310

και μυρίζεις τον αέρα ανιχνευτικά
φωνάζεις μαμά
και δεν απαντάει

ο κύριος στη ρεσεψιόν
σε ξυπνάει σωστά
και οι κουρτίνες είναι απαίσιες

γρήγορα ταξίδια
γύρω μου
και εντός μου

μέχρι να ζαλιστώ στη στροφή
να τρομάξω τις μνήμες μου
να φέρω την καταστροφή

το υποσυνείδητό μου φταίει για όλα
δεν επικοινωνεί καλά με το προσυνειδητό
και ο ενδιάμεσος χρόνος
μέχρι να φτάσουν οι στιγμές στο συνειδητό
παγώνει

ο ενδιάμεσος χρόνος μου φταίει
οι μπαταρίες του ρολογιού
λειτουργούν νωχελικά
και οι δείκτες ξεχνιούνται

γρήγορα ταξίδια
σαν γρήγορα γεύματα
τα τζάνκια στο σταθμό
και οι φτηνές κολώνιες

λερωμένες καρέκλες
και ευκαιριακά ψιλικαντζίδικα

γρήγορα τσιγάρα
στα γρήγορα ταξίδια μου
γύρω μου και εντός μου
μέχρι να βρω
μια μόνιμη κατεύθυνση
η έστω ένα πιο συχνό δρομολόγιο

γρήγορα ταξίδια
και βιτρίνες με χειμωνίατικα
λίγο πριν αρχίσουμε
και αν ξέρουμε για που
φέτος
θα δείξει
του χρόνου ίσως


γρήγορα ταξίδια
και βιαστικά
μέχρι να γίνουν βαρετά

η έστω μόνιμα

5 comments:

Alex A. said...

Καθόλου ασυναρτησίες! Μου άρεσε πολύ, και μου θύμισε πολλά τέτοια ταξίδια δικά μου... πολλά μέρη που λατρεύω να μισώ.
ΥΓ: Μόλις έβαλα e-mail στο blog μου και αν θέλεις τα λέμε κι από κει.

ιακωβος said...

τι ομορφο τι ομορφο τι ομορφο

ΠΑΥΛΟΣ said...

Που τις είδες τις ασυναρτησίες?

phoinix said...

στις "ασυναρτησίες" ξεκινάω με άδειο κεφάλι να δω τι θα βγεί.
μπορεί να έχει νόημα, μπορεί και οχι.

εδώ πήρε κάποια κατεύθυνση είναι η αλήθεια.
δεν ήταν αυτοσκοπός πάντως.

Ken said...

Καλες επιστροφές!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...