7.7.07

Χάσαμε τα Μεταπτυχιακά-STOP

Τρείς μόλις μήνες πριν τη νέα σχολική χρονιά και ενώ η PAXOS ετοιμάζει τα νέα της τσαντο-μοντελάκια μαθαίνω πως τα μεταπτυχιακά της σχολής μου δε θα γίνουν φέτος.
Ο λόγος όπως μου είπε η γλυκύτατη γραμματέας είναι πως κάναμε καταλήψεις και δεν πήγε το γράμμα έγκαιρα στο υπουργείο για να εγκριθεί το θεματάκι..Μάλιστα η -στάζω μέλι- γραμματέας μου είπε (επι λέξη) "πάρε στο υπουργείο τηλέφωνο και βάλε κανα βύσμα να γίνει το μεταπτυχιακό" !!!! Ρε συ γιατί δε μου το λεγε νωρίτερα?!?

Ο πραγματικός λόγος για την ακύρωση τεσσάρων μεταπτυχιακών είναι τα υπουργικά κονδύλια..
Μέχρι τώρα τα 4 αυτά μεταπτ. χρηματοδοτούνταν ως...1!
και αν δεν το κατάλαβες το κάνω ξεκάθαρο..
θέλει το κάθε μεταπτ. 10 χιλιάδες ευρώ? (λέμε τώρα)
Ε πάρτε 10 χιλιάδες και για τα...4!!
Δε σας φτάνουν?
μα γιατί?
Η κυρία Γιαννάκου μπορεί να πάρει μέχρι και 2 τσάντες με αυτά τα λεφτά και εσείς ούτε 4 μεταπτ. δε μπορείτε να οργανώσετε? ΦΤΟΥ ΣΑΣ!

Πήγε λοιπόν η αίτηση αύξησης της χρηματοδότησης στο υπουργείο και γύρισε πίσω με ένα μεγάλο "ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ"
Οι καλές γραμματείς έστειλαν έπειτα τη παλιά αίτηση (αυτή που κάνει το ένα τέσσερα)
αλλά καθώς ήτω εκπρόθεσμη απορρίφθηκε...!!

Κάθε χρόνο 400 άτομα περίπου κάνουν αίτηση για να μπούν σε αυτά τα μεταπτ.
Απο αυτά τα 400 θαραλλέα παιδάκια περίπου 35 θα πάρουν μια θέση στο όνειρο!!

Φέτος ούτε καν αυτά...
Έτσι για να μάθουμε να παραπονιόμαστε που δε παίρνουν περρισότερους..!

Στο μεταπτυχιακό δικίμασα να μπω πρώτη φορά πέρσυ..
(και λέω πρώτη φορά γιατί ξέρω κοπέλα που πέρασε με τη τέταρτη προσπάθεια!!μπράβο κουράγιο!!)
Εγώ έλεγα να το δοκιμάσω άλλη μια φορά φέτος αλλά η κυρία -αναβαθμίζω τη παιδεία- Γιαννάκου είχε άλλα σχέδια για μένα! και για άλλους 399 περίπου!!

Τώρα πραγματικά δε ξέρω ο χρόνος τι θα φέρει...
Άγνωστον!! (τι τρομακτική λεξούλα)
κατα τα άλλα καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές χωρίς έννοιες κτλ κτλ κτλ...

(γιατί δεν έμεινα στο απολυτήριο Λυκείου και μου ήθελα και τριτοβάθμια μου λες?)

ΥΓ:να θυμηθώ να δώσω στη μαμά υπογλώσσιο όταν της το λέω

ΥΓ2:να θυμηθώ να πάρω και εγώ ένα

ΥΓ3:να θυμηθώ να βρώ τι θα γίνω όταν μεγαλώσω...

ΥΓ4:να θυμηθώ να κατέβω στην επόμενη πορεία (ασχέτως θεματολογίας) να βγάλω τα νεύρα μου

2 comments:

Ken said...

"δίνουν 400" και περνάνε 35. Στο Fame ξέρεις πόσοι μένουν μετεξεταστέοι κάθε φορά;

APSOY said...

Περαστικά τους...
Περαστικά μας...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...