1.7.07

anti-racist (2)

Πήγα τελικά στο αντιρατσιστικό πανηγυράκι...
με τη πιο αρνητική διάθεση που θα μπορούσα να έχω..

ίδιες φάτσες ίδιες σημαίες ίδια ίδια ίδια

υπεγραψα και υπέρ του γκέι γάμου
ανακάλυψα πρόσφατα πως το αγόρι μου έχει τρελή προίκα και είπα να προσπαθήσω να παρω κάτι!!
θΕΛΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΠΡΟΙΚΑ
ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ
ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

(μιλάμε είμαι και πολύ αγωνιστής)

και ενώ οι str8 προσπαθούν να αποτάξουν το θεσμό του γάμου
(δεν παντρεύομαι δεν νοικοκυρεύομαι)
οι gay λένε "θέλω να σε πάρω με παπά και με κουμπάρο"
δεν έχω δει ποτέ άλλους περιθωριοποιημένους ανθρώπους να θέλουν να ενταχθούν τόσο βαθειά στην κοινωνική πραγματικότητα

δε λέω καλό θα ήταν να έχουμε τα δικαιώματα ενός ζευγαριού που συμβιώνει
αν ο ένας παει στον 'Εβρο να μη μένει ο άλλος στο Ρέθυμνο!
Βλέπω όμως οτι ο gay γάμος είναι το νέο target σε μια κοινωνία που ψάχνει νέους εμπορικούς στόχους!

gay κουφετάκια
gay μπομπονιέρες
gay κουστουμάκια
gay προσκλητίρια

σε μια κοινωνία που ψάχνει νέες επενδύσεις είμαστε το νέο κέρδος!
ματαιόδοξοι..φιλάρεσκοι.."επαναστάτες"..και σκληρά εργαζόμενοι χωρίς να έχουμε κάπου αλλού να επενδύσουμε (πχ στο νεο ψυγείο της πεθεράς μας) είμαστε έτοιμοι να ρίξουμε το ρευστό στη πιο trendy γαμίλια δεξίωση που έχει δει ποτέ το interni!

ουφ πάλι λεω πολλά μάλλον
εγώ λέω όσα παιδιά θέλουν να το πάρουν το αγόρι να το πάρουν μη το παιδεύουν!

(στο Amsterdam αδελφές..μου στο Amsterdam!!)

και μια και μιλούσαμε για το αντιρατσιστικό έχω να σας πω πως ο πάγκος με τα σουβλάκια είχε τη μεγαλύτερη επιτυχία..
αυτό είναι μάλλον τελικά που μας ενώνει!!

ΧΑΙΡΕ ΚΟΨΙΔΙ ΑΘΑΝΑΤΟ!!

1 comment:

Ken said...

Βολέψου με κανένα κοψίδι κι άσε τα κουφέτα για την ώρα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...