20.7.07

Μεταπτυχιακά-Ολική επαναφορά

Πριν 2 βδομάδες, αν θυμάμαι καλά, είχα γράψει για τα μεταπτυχιακά που χάσαμε κάπου στο δρόμο, όταν η διοίκηση της σχολής ζήτησε απο το υπυργείο παιδείας μεγαλύτερη χρηματοδότηση.Όταν αυτό δεν έγινε η σχολή αποφάσισε να μη γίνουν φέτος και να προσπαθήσουν και πάλι απο την επόμενη χρονιά για αναδόμηση των μεταπτυχιακών. (πολύ μπέρδεμα η ιστορία αν θες μπορείς να το διαβάσεις στο "Χάσαμε τα μεταπτυχιακά-stop)

Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που αφήνω τα πράγματα να περάσουν αν δε δώσω μια μάχη ή αν δε στολίσω κάποιον με κοσμητικά επίθετα.Κάπου, κάπως θα το εκτονώσω δε γίνεται!Μαζευτίκαμε λοιπόν 3 άτομα και γράψαμε μια επιστολή για τη γαμημένη,..ήθελα να πω τη δύσκολη αυτή κατάσταση και τη δώσαμε στον πρόεδρο του τμήματος αλλά ενημερώσαμε και τα γραφειοκρατικά συμβούλια προπτυχιακών και μεταπτυχιακών

Την επόμενη δέχτηκα ένα τηλεφώνημα απο τον πρόεδρο της σχολής που με καλούσε στο γραφείο του να το κουβεντιάσουμε.Πήγα με ένα ύφος "γαμώ το κωλοσύστημά σας" και "που με τραβολογάτε πρωινιάτικα". Η συζήτηση κινήθηκε σε ήσυχους (για τα δικά μου δεδομένα) τόνους.Είπαμε ο καθένας οτι (μαλακίες) είχαμε να πούμε και συμφωνήσαμε πως διαφωνούμε.
Φρόντισα όμως να τον ενημερώσω πως αν δει το θέμα αυτό σε κάποιο δελτίο των 8 ή σε κάποιο έντυπο να ξέρει πως εγώ το έχω δώσει. "Σας το λέω απλά για να μην απορείτε πως βγήκε το θέμα" ήταν η ακριβής μου φράση! και συμπλήρωσα "Λυπάμαι αν χρειαστεί να λύσουμε έτσι τη διαφορά μας αλλά θα χρησιμοποιήσω όποιο μέσο διαθέτω" .

Μετά απο αυτή την δήλωση κλείσαμε ένα ακόμη ραντεβού και έιπε πως θα με πάρει τηλέφωνο αφού δει τι σκέφτεται και ο υπόλοιπος σύλλογος.'Επειτα εγώ ενημέρωσα τον σύλλογο των μεταπτυχιακών και αυτοί με τη σειρά τους προχώρησαν το θέμα στον πρύτανη και στο υπουργείο.
Κυριακή βράδυ και ενώ επέστρεφα με τη παρέα μου απο τας θάλασσας με κάλεσε στο κινητό μου ο κύριος πρόεδρος για να μου πει πως θα γίνουν τελικά τα μεταπτυχιακά και να ενημερώσω και τους υπόλοιπους για να μη πάρουμε άλλα τηλέφωνα κτλ κτλ..
Ένα μικρό βήμα απο μας, ένα τεράστιο βήμα για άλλους 300 που θέλουν να δώσουν για μεταπτυχιακά.

Ηθικό δίδαγμα : Το σύστημα δε θέλει μολότοφ θέλει τρόπο!
Ηθικό δίδαγμα 2:Τα μέσα ενημέρωσης είναι η μεγαλύτερη τρομοκρατική δύναμη στον τόπο!

Υ.Γ:αν μετά απο αυτά δε περάσω (πάλι) στο μεταπτυχιακό θα πω στον πρόεδρο να τα ακυρώσει αλλιώς θα το βγάλω στα κανάλια.

Υ.Γ 2:έχω διάβασμα γαμώ τη μου

Υ.Γ 3:να θυμηθώ να βγάλω στα κανάλια την απο πάνω που τινάζει (χαλάκι καλοκαιριάτικα?) στις 5 το πρωί!!

3 comments:

etalon said...

η απο πανω γουσταρει τον απεναντι.
σεβασμος στο φλερτ. το διαβασμα ειναι εκνευριστικο ειδικα το καλοκαιρι. κουραγιο.τα μμε ειναι η εξουσια. συγχαρητηρια αν εγιναν ετσι τα πραγματα οπως τα περιγραφεις. μη ξεχνας ο φοβος ειναι η κυριαρχη δυναμη του μελλοντος.
καλο καλοκαιρι.

phoinix said...

η απο πάνω είναι στα 70 και απέναντι έχουμε μια εκκλησία.

δυστιχώς ο φόβος είναι ήδη η κυρίαρχη δύναμη.

καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και σε σένα.

Ken said...

Πολύ ωραίος ο τρόπος που μας τα λες, όμως είναι η μισή αλήθεια. Παρέλειψες τεχνηέντως τα παρακάτω:

1) ότι φόρεσες τα καλά σου για να πας στον πρόεδρο (βερμούδα και αθλητικό παπουτσάκι)
2) ότι έπινε καφέ σε πλαστικό ποτήρι κι έκανε φασαρία με το καλαμάκι
3) ότι σε κάποια φάση βαρέθηκες και δεν άκουγες τι έλεγε.
4) "Έλα υπουργείο, η Βαγγελιώ είμαι!" ακούστηκε στην άλλη γραμμή και δεκάδες υπάλληλοι προθυμοποιήκαν να την εξυπηρετήσουν
5) ότι όταν σου τηλεφώνησε ο πρόεδρος ήσουν στο αυτοκίνητο και χαμήλωσες τη μουσική για να μην καταλάβει ότι ακούς Τρύπες
6) και ότι προσπαθούσες με νύχια και με δόντια να σταματήσεις ένα δάκρυ συγκίνησης μετά το ευχάριστο νέο.

Άντε, καλά αποτελέσματα!
ΣΛ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...