15.10.09

Φατμέ, Χαρούλα, Αφροδίτη

Εντάξει το παραδέχομαι. Χειμωνιάζει. Πίνω ζεστό καφέ. Άναψα για λίγο το καλοριφέρ. Πρέπει να βρω τα χειμερινά μου. Εντάξει δεν είπα οτι θα φορέσω και παλτό. Εδώ όμως στα βόρεια κάνει κρύο. Πονάει ο λαιμός μου.Μετά απο 10 χρόνια στη Θεσσαλονίκη δε λέω να συνηθίσω. Το νησί μου έχει εποχές. Εκεί όμως δε φόρεσα ποτέ σκούφο και γάντια. Έχω εδώ τη κουβέρτα του παππού μου και σκεπάζομαι τα βράδια. Ο βασιλικός μου θα ζήσει το χειμώνα; Τα κακτάκια θα παγώσουν; Παράξενος χειμώνας μπαίνει, παράξενη εποχή, κανείς δε ξέρει που πηγαίνει δε ξέρει που θα βγει.
(να μας βγει σε καλό)



ΥΓ: και ναι φέτος νοικιάσαμε το ίδιο σπίτι!

4 comments:

b|a|s|n\i/a said...

ο βασιλικός θα ξεραθεί. δεν αντέχει τον χειμώνα. μα σαν ποτίζεις το χώμα θα βγάλει από τις ρίζες και πάλι την άνοιξη.
τα κακτάκια να μην είναι σε παγωνιά πολύ.
βάλτα στο σπίτι μέσα σε φωτεινό μέρος. και τον βασιλικό μαζί. καλημέρα σου!

another george blog said...

Πίνω κι εγώ ζεστό καφέ εδώ και καιρό να μπω στο κλίμα. Και είναι ωραία.

George Tsitiridis said...

apo pio nisi eisai??

vale to vasiliko mesa sto spiti ...

phoinix said...

@b|a|s|n\i/a: οπότε να κρατήσω τον βασιλικό ακόμη και αν πεθάνει για λίγο ε? οκ!

@blogo: καλωσόρισες και καλή αρχή!

@another george blog: ναι καιρός ήτανε να αρχίσουμε τα ζεστά! τώρα έχω αρχίσει και το τσαι με το κιλό!!

@pisoglendis: απο το νησί της Αφροδίτης! :P
τον φοβάμαι λίγο μες το σπίτι έχει πιάσει και κάτι μαμουνάκια τώρα, οπότε όσο αντέξει έξω και μετά που θα πιάσουνε τα καλά τα κρύα μέσα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...