6.8.07

εδώ πάλι

Επιστροφή στην πόλη μετά απο 10 περίπου μέρες στο Πήλιο.
Στο υπέροχο πανέμορφο θαυμάσιο ήσυχο Πήλιο!!!Ναι πέρασα πολύ καλά
Τελικά δεν έστησα τη σκηνή μου.Μείναμε σε ένα υπέροχο θαυμάσιο πετρόκτιστο παραδοσιακό σπίτι με αυλή ΑΥΛΗ ΑΥΛΗ!!!Πρώτη μου φορά στο Πήλιο και νομίζω είμαι ερωτευμένος!
Δεν έχουν έρθει εδώ οι βάρβαροι!Δεν έχει 4 beach bar σε κάθε παραλία να παίζει το καθένα διαφορετική μουσική!Δεν έχει καθόλου μουσική!Δεν έχει beach bar (καλά είχε μόνο ένα σε μια απο τις παραλίες που πήγαμε αλλά ήταν πολύ καλόγουστο και ήξερε πως η παραλία δεν είναι χώρος για μπίτια στο φούλ)
Παραλίες απίστευτες.Ελαιώνες να καταλήγουν στη θάλασσα.Να κάνουμε μπάνιο πλαι σε ένα βοσκό με τα κατσίκια του.Να έχουν πάει εκεί δυστιχώς και κάτι μαλάκες που άφησαν παντού τα σκουπίδια τους!!(έλεος ρε παιδιά!)

Επέστρεψα λοιπόν με μια άρνηση για τα πάντα.
Για το διάβασμα.
Για να καθαρίσω το σπίτι.
Να πάρω τους φίλους μου τηλέφωνο.

Σαν να φοβάμαι πως όσο πιο πολύ μιλήσω για τις διακοπές μου τόσο πιο πολλή μαγεία θα χαθεί.Θα φύγει απο μέσα μου.Θα εξαυλωθεί μέσα απο τα λόγια μου.

Κρατάω τις πιο γλυκιές μου μνήμες κρυφές και ελπίζω έτσι να με ζεσταίνουν το χειμώνα που έρχεται.
Ο καιρός εδώ είναι ήδη φθινοπωρινός και δεν ήμουνα καθόλου έτοιμος για αυτό το preview.

Τώρα θέλω πάλι να φύγω.
να πάω πάλι διακοπές.
δεν είναι που είμαι άπληστος.
είναι που φοβάμαι το χειμώνα.

Σε λίγες μέρες φεύγω λοιπόν και πάλι
Πάω για 10 μέρες στο πατρικό μου.
Να δω οικογένεια και φίλους.(όσους φίλους είναι εκεί τον Αύγουστο)
Δεν είναι βέβαια διακοπές.
Δεν έιναι καν ταξίδι.
Είναι απλά άλλη μια επιστροφή.

(φωτογραφίες απο το Πήλιο to follow in a few days)

καλά ταξίδια σε όλους σας.
καλές διακοπές στους ταξιδιώτες.
μα πάνω απ'όλα καλή επιστροφή.

1 comment:

Alex A. said...

Καλωσήρθες, και ωραίο blog! Δε λέω "καλό χειμώνα" ακόμα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...