23.8.07

8


καλό ταξίδι
καλή επιστροφή

να μη ξεχάσεις τα κλειδιά σου
το εισητήριο το πήρες?

κατεβάζω το λαπ-τοπ σου
πάρε τη βαλίτσα

να μου τηλεφωνήσεις μόλις φτάσεις
να πας και σουπερ-μαρκετ αύριο
να έχεις απ' όλα στο σπίτι

μη φοβάσαι
όλα θα πάνε καλά

8 χρόνια πριν ξεκινούσαμε
τώρα πια θα έχεις συνηθίσει

μπορεί να ρθούμε και 'μεις
οτι χρειαστείς να μας το πεις

να προσέχεις
πάρε με τηλέφωνο
να προσέχεις
μόλις φτάσεις στο αεροδρόμιο πάρε με
να προσέχεις


να ρθεις νωρίς
να στολίσεις το δέντρο

σε 3-4 μήνες θα τα πούμε απο κοντά
τι είναι 3-4 μήνες

3-4 χρόνια
7 χρόνια

8

άλλα 2-3 και θα επιστρέψεις με το καλό

θα επιστρέψεις έτσι δεν είναι?

7+1=8

1 comment:

Alex A. said...

Εγώ δεν την έχω πια να μου τα λέει... Μου έλειψε πολύ φέτος - πρώτα γενέθλια χωρίς αυτήν.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...