5.7.11

its (not) ok


  1. θέλω να μετακομίσω. Η πολυκατοικία είναι παλιά. Το σπίτι όλο βγάζει προβλήματα. Ο ιδοκτήτης είναι άκυρος και άκρη μαζί του για να φτιάξει τίποτα δε βγάζω! Σε λίγο μόνο εγώ θα μένω σε αυτή την οικοδομή
  2. Οι φίλοι περνούν μαμά. Μοναξιά έπεσε τελευταία ρε παιδιά. Αυτή η κρίση στέλνει το κόσμο να δουλέψει όπου βρει. ξεπαστρευτήκαμε.
  3. Τ' αγόρι μου. Ναι ας μπει και αυτό στη λίστα. Τι θα κάνουμε? Θα παντρευτούμε? που πάει αυτή η σχέση. Τώρα σοβαρά όμως. Εγώ εδώ πως θα μείνω για να είμαστε μαζί? Ο κύκλος στενεύει
  4. Και με βάση το πιο πάνω μπαίνει και η δουλειά. Γιατί οκ έχω κάτι σε παρτ-ταιμ εδώ αλλά δε με φτάνουνε 500 ευρω΄να ζήσω πως να το κάνουμε?
  5. Και φυσικά με βάση το πιο πάνω αλλά και γιατί η μαμά με λαχταρά κοντά της στο νησί με πρήζουνε συνέχεια να κατέβω σε αυτή τη μπανανία για μια καλύτερη μοίρα.

Νομίζω πως αυτά είναι θα μπορούσα να βρω και 6 αλλά χέσε το.
Πάμε πάλι λοιπόν τη λιστούλα απο την αρχή της να δούμε

  1. Το σπίτι μου μου αρέσει. Είναι παλιό, πριν το '40 δηλαδή και έχει ένα κάποιο στυλ. Που να τρέχεις τώρα να μετακομίσεις?
  2. Τουλάχιστον οι φίλοι υπάρχουν. Οι άνθρωποι υπάρχουν. Μπορεί λίγο πιο μακρυά αλλά άμα ανταμώνουμε είναι σαν να μη πέρασε μια μέρα! (μπιρίμπα λέμε τώρα)
  3. Και με βάση το πιο πάνω το αγόρι μου υπάρχει επίσης. Τον Ιανουάριο (καλά να είμαστε που λένε) θα κλείσουμε 7 χρονάκια. (τρομακτικό αλλά γλυκό).
  4. Τουλάχιστον μέσα σε αυτή την κρισάρα βρήκα τη δουλειά που γούσταρα εγώ στον τομέα μου και μου αρέσει πολύ.
  5. Η μαμά είναι μαμά. Πάντα θα με θέλει κοντά της. Αυτό δεν αλλάζει.

Οκ αυτή είναι η λίστα μου! απ την καλή κ'απο την ανάποδη (βασικά απο την ανάποδη και απο την καλή). Δε παύουν όμως τα πράγματα να γίνονται όλο και πιο περιορισμένα, όλο και πιο κλειστά όλο και πιο δύσκολα. Μάλλον αυτό είναι που λέμε μεγαλώνω.

Η λύσης: ένα outing στη μαμά?

Άλλο συμπέρασμα δεν έχω γιατρέ μου.

Τρομάζω.

Βοήθειά μας.

1 comment:

Χατζηχαραλάμπους Χρυσούλα said...

http://www.youtube.com/watch?v=Vng-lF2Ftl4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...