25.4.11

όχι πάσχα στο χωριό



Καλά φέτος δε κατάλαβα Πάσχα και τέτοια. Όχι οτι το'ψαξα κιόλας να το δω και να το ζήσω αλλά να κ'αυτό με τη σειρά του μου γλύστρισε και τσουπ πάει.
Πρώτη γιορτή, πρώτη φορά που δε κατέβηκα στη Κύπρο. Τα αυγά τα 'βαψα εδώ με φύλλα κρεμμυδιών και κόκκινο λάχανο και κάτι άλλες αποτυχημένες προσπάθειες (πατζάρια, χαμομήλι, σπανάκι). Μια χαρά βγήκανε. Στόλισα και ένα τεράστιο κουβερτουρο-λαγό στο τραπέζι και κεράκια και τέτοια. Σ'αυτές τις μαλακίες πρώτος είμαι. Αν πιστεύω? Μπα δε νομίζω αν και με βλέπω κάπου εκεί στα 60 αν τα φτάσω να χέζομαι και να τρέχω στα (άγια) όρη στ'άγρια βουνά.
Ένα τσουρέκι με σοκολάτα απ'τον Τερκενλή ξέχασα να αγοράσω ρε συ και μου μεινε η λιγούρα. Καλά ναι αυτός ολόχρονα τα έχει αλλά να έτσι. Για το καλό που λένε και για να πούμε και μεις οτι πήραμε κάνα κιλό και τέτοια.
Το βράδυ του Σαββάτου πριν την Ανάσταση ήρθε μια φίλη απο δω να μου φέρει να φάω κάτι γιατί όλη μέρα έβαφα το διάδρομο και ξεχάστηκα. Τα βλαμμένα τα Goodys ήτανε κλειστά που δηλαδή αλόθρησκος να είσαι και να θες να φας ένα club δε μπορείς χρονιάρες μέρες. Με πήρε και πεταχτήκαμε μέχρι εδω δίπλα σε μια εκκλησία να δω πως είναι και εδω πέρα. Τουρίστας εγώ χωρίς λαμπάδες και τέτοια έψαχνα να ανάψω τσιγαράκι απο κάνα άγιο φώς.
Ε μετά γυρίσαμε. Για σούπες μουπες ξέχνα το. Τίποτα. Ούτε αυγό δεν έκανε κρακ. Συνέχισα να βάφω μέχρι που πήγε 5 και πιάστηκε το χέρι μου και τα παράτησα.
Σήμερα, Πάσχα, έφαγα μια pizza special και μια χωριάτικη.

Και του χρόνου.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...