23.3.10

γιατί έτσι

έτσι περνάνε οι πρώτες μέρες της άνοιξης.
Χωρίς πολλά πολλά και με μπύρες χωρίς αλκοόλ.

η δόση μου στα 30mg μου κάνει τη ζωή δύσκολη
αλλά θα την πάω στα 20 θέλει δε θέλει

χάνω λίγο τον εαυτό μου.
ίσως είναι περίοδος που τον επανεφευρίσκω
εξού και φοίνικας

γιατί μπορώ και πάλι
μόνο που δε ξέρω πόσες φορές μου μείνανε.

χάνω λίγο τον εαυτό μου με τους ανθρώπους.
και είναι λίγο παράξενο κάπου εκεί πριν τα 30
να μην έχεις σίγουρα 3-4 πράματα

βάζω να ακούσω μουσικές που γουστάρω
γιατί εκεί με βρίσκω.
και το σβήνω απ΄τη λίστα.
πρέπει να με ξαναβρώ.

έχω γίνει λίγο γενικός.
λίγο παντού.
λίγο απ΄όλα.
οτι πάντα σιχαινόμουνα.
να μου κάνουνε όλα.

πρέπει εγώ να διαλέξω.
και μάλλον πρέπει να βρω το κουράγιο
να κόψω κομμάτια.

σαν πολλά να κουβαλάω.
σαν πολλά να μαζευτήκανε.

πρέπει να πάμε κάτω απο τα 30mg

και έτσι τα όνειρά μου έχουν και ταυτότητα και αριθμό.

3 comments:

Provato said...

καλή επιτυχία Phoinix! :-)

phoinix said...

@provato: σας ευχαριστώ αγαπητό πρόβατο!

nikos said...

Είναι κάποιες φορές που μαζεύονται πολλά μαζί, που "χάνεις τη μπάλα" όπως λέμε. Δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημά σου. Μα γιατί είμαι σίγουρος πώς θα τα καταφέρεις; Γιατί θυμάμαι κάτι αναρτήσεις για κάτι αγκαλιές που σου δίνουν δύναμη; :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...