16.5.09

Eurovision 2009 The Final

Απόψε λοιπόν είναι ο μεγάλος τελικός! και οι ματρούσκες γεμίζουν και πάλι τις οθόνες μας.



Δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το ποιο τραγούδι μπορεί να κερδίσει. Φέτος τα πράγματα είναι χαοτικά κυρίως λόγω των επιτροπών και οι προβλέψεις, τα στοιχήματα και οι προσευχές δεν πιάνουν τόπο. Μερικοί τύποι απο κάθε χώρα θα αποφασίσουν για το 50% και εμέις ο ταπεινός λαός για το υπόλοιπο.

Έχω όμως και εγώ τις αδυναμίες μου στον φετινό διαγωνισμό και τελικά είναι όλες μπαλάντες ή έστω όχι χορευτικά κομματάκια.

Αδυναμία Νο:1 Γαλλία και Patricia Kaas. Τι να λέμε τώρα η ερμηνεία της είναι μοναδική και θα είναι η μόνη χώρα απο τις λεγόμενες big-4 που αν κερδίσει θα είμαι χαρούμενος.


Αδυναμία Νο:2 Βοσνία! Λατρεμένο τραγούδι και ακόμα πιο λατρεμένη παρουσία και video-clip που μου φέρνει στο μυαλό cart-postal και γραμματόσημα απο την Πρώην Σοβιετική Ένωση. Κόκκινες σημαίες συγκινητική μελωδία τέλεια ερμηνεία!


Αδυαμία Νο:3 Εσθονία! Έγχορδα μαγευτική μελωδία ταξιδιάρικη φωνή και μια τραγουδίστρια που μοιάζει λες και βγήκε απο παραμύθι! Καημό το έχω να κερδίσει!


Αδυναμία Νο:4 Ισλανδία! Μια χώρα που μας έχει απογοητεύσει πολλές φορές στο παρελθόν επιστρέφει με μια απο τις ομορφότερες μπαλάντες του διαγωνισμού. Ο στίχος αμα τον προσέξεις είναι πολύ καλός και η ερμηνεία μετρημένη και σταθερή! (εντάξει το φόρεμα είναι χάλια)


Φυσικά μπορεί απλά να κερδίσει ο Νορβηγός ή το UK και να ξενερώσω απίστευτα!!
(Για τον SAKIS δε με νοιάζει καθόλου. Ας βγει και δέκατος να έχουνε να λένε τα μεσημεριανά!) Καλό Τελικό!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...