16.4.08

Spring Cleaning

Σήμερα είχε απίστευτη μέρα! Ο ήλιος έλαμπε τα πουλάκια κελαηδούσαν και όλα έξω ήταν αστραυτερά! Το κακό με τον πρώτο ανοιξιάτικο δυνατό ήλιο είναι πως χώνεται σε όλες τις βρώμικες γωνιές και σου δείχνει τη σκόνη! Οπότε σαν καλό εργενόπουλο κατάλαβα πως κανείς δε θα έρθει να καθαρίσει..Περίμενα για μέρες και αφού δε φάνηκε κανείς αποφάσισα να αναλάβω δράση. Αυτό δε συνέβαινε ποτέ στο πατρικό μου! Πάντα η βρωμιά έφευγε ως δια μαγείας! Έβαζες ένα ποτήρι στο νεροχύτη και τσούπ εμφανιζόταν μετά λαμπερό στο ντουλάπι!Το ίδιο γινόταν και με τα ρούχα! Απίστευτο!

Τον τελευταίο καιρό βλέπω στο Σκάι κάτι κυριούλες που πάνε σε διάφορους άπλυτους βρωμιάρηδες Άγγλους και τους το κάνουνε λαμπίκο σε λέω! Κλέβω και μικρά μυστικά! Τώρα πια έχω λευκό ξύδι στο σπίτι με το οποίο καθαρίζουμε οικολογικά τα τζάμια μας, τρίβοντας με εφημερίδες. Σκαρφάλωσα λοιπόν στο παράθυρο (πάλι καλά που μένω ισόγειο ) κατέβασα κουρτίνες έπλυνα κουρτίνες έτριψα τζάμια, (περνούσανε και κάτι γειτόνισσες και μου έλεγαν μπράβο). Άδειασα τη ντουλάπα απο τα χειμωνιάτικα και γέμισα 3 σακούλες με ρουχαλάκια που δε μου κάνουν πια! Είναι δύσκολο να τα αποχαιρετιστώ αλλά ποτέ δεν τα φοράω και απλά πιάνουν χώρο.


Αύριο λέω να προχωρήσω και στα άλλα δωμάτια. Κανείς εθελοντής;; Όταν λέω στη μάνα μου ότι καθάρισα κτλ μου λέει "Τι νοικοκύρης! Τυχερή αυτή που θα σε πάρει." Για την ώρα εύχομαι να με πάρει τηλέφωνο η Μαίρη Παναγιωταρά και να μου πει πως έχει χρόνο να έρθει και απο 'δω να ρίξει καμιά φασίνα!

ΥΓ:Δε μπορείς να φανταστείς πόσα blog και sites υπάρχουν με θέμα το spring cleaning! Με συμβουλές και tips και μικρά μυστικά και όλα όσα θα θέλατε να μάθετε αλλά ντρέπεστε να ρωτήσετε για το πως φεύγει το σπέρμα απ' τα σεντόνια.

ΥΓ2: Αύριο ανοίγει το πρώτο H&M στη Θεσσαλονίκη! Ελπίζω να έχει τίποτις καλό!

13 comments:

tovenito said...

εκτός από το σκάι σε συμβουλεύω να βλέπεις και τα κορίτσια για σπίτι στο κους κους και ό,τι βλέπεις να ΜΗΝ το ακολουθείς!

ΠΑΥΛΟΣ said...

χαχαχα έτυχε να την δω και γω αυτή την εκπομπή

αν περιμένεινεις μετά το Πάσχα θα είμαι πάνω και δέχομαι να σε βοηθήσω, όσο για το σεμινάριο ήταν για τα όνειρα και κάποιοι ρώτησαν την ερμηνεία των χρωμάτων

όσο για το αν τα παρακολουθώ, όχι, απλά το έκανε μια φίλη και είχα παέι γιατί βαριόμουνα, αλλά μην της το πεις λολ

phoinix said...

@tovene592: Τις έχω πετύχει και αυτές. Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να είναι τόσο χαζές!

@pavlos: Πολύ ευχαριστώ για την προσφορά σου! Κάθε βοήθεια δεκτή!
χεχε ευχαριστώ που μου έλυσες τις απορίες περι χρωμάτων! Ελπίζω να τα πούμε κάποια στιγμή αφού ανεβαίνεις συχνά τελευταία.

revqueer said...

Αν δεν ήμουν αθήνα θα μάζευα τα εργαλεία μου και θα σου ερχόμουν!

Aviator said...

Μια χαρά έκανες που καθάρισες.. εύγε!

Τις καλημέρες μου :)

Είδωλο said...

Eργενης?
I thought you belonged to someone.

phoinix said...

@revqueer: μήπως να πάρετε κάνα πούλμαν οι αθηναίοι να έρθετε όλοι μαζί?

@aviator: και που είσαι ακόμη! έχω δουλειά ακόμα.

@x-oyranoy: εργένης όταν λέμε εννοώ μένω μόνος. i do belong to someone. :)

ΠΑΥΛΟΣ said...

Θα το χαρώ ιδιαίτερα!

gay super hero said...

Κανένα καλό γειτονόπουλο πέρασε να σου πει καμιά καλή κουβέντα; :-)

phoinix said...

@gay super hero: μπααα..εδώ έχουμε εκκλησία απέναντι! είμαστε φρόνιμα παιδιά στη γειτονιά!

Ιδομενέας said...

Εύγε, εύγε :P

Κι όντως, αυτές οι μέρες είναι υπέροχεςςςς

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ said...

Εν πολλα ενδιαφερον τζιαι το δικο σου μπλογκ. Απο οτι θωρω εισαι θεσαλλονικη, ηρτα που ειμουν μιτσης, εθυμισες μου το "να σε κοψω κιμα να σε κανω κεφτεδακια" lol

Εχουν χαζι τζειπανω.

Αρκούρης said...

και τελικά πως ακριβώς φεύγει το σπέρμα από τα σεντόνια????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...