9.1.08

if only i could take the train!



Το να κατάγεσαι απο ένα νησί σίγουρα έχει πολλά θετικά.
Ένα όμως απο τα αρνητικά είναι πως δεν έχεις αλλο δρόμο πέρα απο τον αεροπορικό!
Οδικώς ξέχνα το, κάπου θα τελειώσει ο δρόμος και ακόμη και αν είσαι και με φορτηγό 10 μέτρα ύψος κάπου θα σε σκεπάσει η θάλλασα και θα τα λες με τις γοργόνες!
Τρένα δεν έχει παιδιά το νησί! Η μεγαλύτερηη απόσταση με το αμάξι είναι 2 ώρες, τι να το κάνεις το τρένο?
Καραβάκι δεν έχει ρε παιδιά! Δεν είμαι και απο Κρήτη!

Οπότε είτε το θες είτε όχι (ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ) μαθαίνεις απο μικρός να αγαπάς τα αεροπάνα!
Καταπολεμάς τις φοβίες σου. Κατευνάζεις τις κρίσεις πανικού σου. Βρίσκεις τους αεροσυνοδούς κούκλους (as if) και γενικά κάνεις την καρδιά σου πέτρα και πετάς.

Εγώ (και η βαλίτσα μου ) φτάσαμε στο αεροδρόμιο στις 16:30.
Πετούσαμε (εγώ και η βαλίτσα μου) στις 18:00 για θεσσαλονίκη.
Η ουρά στο check-in έφτανε (για άλλη μια φορά) μέχρι την είσοδο του αεροδρομίου.
Περιμέναμε, άλλοι υπομονετικά και άλλοι όχι (ναι για μένα λέω) στην ουρά πίσω απο ένα και μόνο γκισέ για μια ώρα.
Έφτασα στην χαριτωμένη κοπέλα και ενώ το μόνο που ήθελα να πω ήτανε "να σου καεί το βίντεο μωρή" ζήτησα μια θέση στο παράθυρο.
Φυσικά και δεν είχανε και έτσι αρκέστηκα για μια οποιαδήποτε θεσούλα να κάτσω τον κώλο μου να πάμε σπίτια μας βρε αδερφέ!
Γύρω μου μικρά νεογνά φοιτητάρια με 2-3 βαλίτσες το καθένα!
Βλέπετε η μαμά φροντίζει να γεμίσει τις βαλίτσες τους με ντολμαδάκια, γεμιστά, νωπά κοτόπουλα , κανελόνια και γενικά οτι τραβάει η ψυχή του κανακάρη!

Εγώ κλασσικά κουβαλάω τα ταπεινά ρουχαλάκια μου σε μια βάλίτσα στο επιτρεπτό όριο κιλών.

Απογειωθήκαμε. Ταξιδέψαμε. Φτάσαμε.
Εμείς.
Οι βαλίτσες μας?
Μπαααα...
Φαίνεται πως η βαλίτσα μου γνώρισε καμιά άλλη κούκλα βαλίτσα και αποφάσισαν να παρατείνουν παρεούλα τις διακοπές τους.
Μπορεί να μην ήτανε σε mood να πετάξει και να είπε "εγώ θα μείνω εδώ".
Ίσως πάλι να ήθελε να πάει μόνη της ένα ταξιδάκι αφού όπως μας ενημέρωσαν οι βαλίτσες θα πάνε Αθήνα και μετά με τρένο θα ανέβουν Θεσσαλονίκη.
Δε μου το λέγανε να πεταχτώ και εγώ μαζί?

Περιμέναμε λοιπόν στο αεροδρόμιο να κοιτάμε τον υμάντα να γυρνάει και να γυρνάει μέχρι που φτάσαμε σε κατάσταση υπνωτισμού για μια ώρα περίπου μέχρι κάποιος να θυμηθεί να έρθει και να μας πει πως οι αποσκευές μας δεν επιβιβάστηκαν ποτέ.

Έπειτα απο τη δήλωση στα απολεσθέντα (λες και την έχασα εγώ τη βαλίτσα μου) κατευθηνθήκαμε στα γραφεία της εταιρίας για να βρούμε τον υπάλληλο να κρύβεται με κατεβασμένα τα ρολά και κλειδωμένη την πόρτα.

'Οταν αποφασισε να μας ανόξει του ρίξαμε ένα βρισίδι να ξεθυμάνουμε (ναι το ξέρω πως δε φταίει αυτός) και αφού μετά απο 20 λεπτά αποφάσισε να πει τη μαγική λεξούλα (έλα που δε τη ξέρεις) τον αφήσαμε τον άνθρωπο στην ησυχία του.

Η ντουλάπα μου με κοιτάει άδεια. Η βαλίτσα μου νιώθει home sick και το έχει μετανιώσει (είμαι σίγουρος). Οι υπέυθυνοι των Κυπριακών αερογραμμών δήλωσαν σήμερα στα 3 τηλέφωνα που τους έκανα πως δεν είναι εκεί κάποιος υπέυθυνος για να μιλήσω!!

ΥΓ: η λέξη υπεύθυνος είναι υποκειμενική έννοια. Είσαι υπεύθυνος όταν παίρνεις παχηλό μισθό αλλά όχι όταν πάει κάτι στραβά..Τότε ο "υπεύθυνος" απουσιάζει!!

ΥΓ2: και πέρυσι δε μου φέραν τη βαλίτσα μου (πάλι ίδιες μέρες)

ΥΓ3: να θυμηθώ να ρωτήσω τον Χριστό εκείνο το κόλπο που περπατάς στο νερό.Να έχω άλλη μια επιλογή βρε παιδί μου!

7 comments:

Alex A. said...

Έλα μη γκρινιάζεις... θα έρθει. Το έχω πάθει ουκ ολίγες φορές. Καλωσήρθες!

Είδωλο said...

Να τα φορας ολα τα ρουχα σου ταυτοχρονα ετσι θα επιβιβαζεστε και θα αποβιβαζεστε ταυτοχρονα.
:P
απο κυπρο εισαι μανα μ?
Λαλουμεν τα

sikia said...

Αχ και μένα μου είχανε χάσει μια φορά τη βαλίτσα με δώρα και αγαπημένα ρούχα αλλά βρέθηκε μετά από 1,5 εβδομάδες. Υπομονή χρειάζεται (έστω και κανένα μαιλ ή γράμμα αν δεν απαντάνε στο τηλέφωνο).

Welcome back!

phoinix said...

@alex a: καλώς σας βρήκα.Ναι κάτω απο τέτοιες συνθήκες γκρινιαζω αρκετά

@x-oyranoy: αν φοράω όλα μου τα ρούχα ταυτόχρονα δε θα με χωράει το κάθισμα του αεροπλάνου!
λαλούμεν τα!

@sikia: η βαλίτσα έφτασε χτες βράδυ στις 8. μετά απο 48 ώρες δηλαδή. Τελικά στα 5 τηλέφωνα κάποιος απάντησε για να μου πει πως ο υπεύθυνος απουσιάζει! Τελικά όταν έρχεσαι εσύ Ελλάδα εγώ φεύγω! να κρατάει και ισσοροπία το σύμπαν.

ΠΑΥΛΟΣ said...

Καλώς επέστρεψες! Και άσε τις γκρίνιες χιχιχι

Καλό Σ/Κ.

ekkremes said...

Καλα ρε, έπιασες το φυλλάδιο με τις ¨Πληροφορίες Ασφαλείας" των Cyprus?
Δεν υπάρχει πιο lame πραμα...

Αλλα γενικά Cyprus + Olympic = Σκατα.

Multifarious72 said...

I hate irresposible people. You call and they ignore you. Like OTE people.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...