25.12.07

100

σήμερα ξύπνησα στις 7:30
απίστευτο για τα δικά μου δεδομένα σε περίοδο τέτοια.
πήγα στο καθιστικό και δυστιχώς δεν άκουσα καλά νέα.

Μια πολύ καλή γυναίκα έφυγε σήμερα.
Μια γυναίκα που για μένα ήταν θεία μα τη φώναζα με το μικρό της,
που όταν ήμουνα μικρός κάναμε φοβερές πλάκες
και όλο τη ρωτούσα αν έχει τσίχλες στη τσάντα της
και μου έδινε
μαζί με φιλιά
και έχω γενικά καλές αναμνήσεις..

και είναι και αυτό το ξαφνικό ρε γαμώ το.
Χτες την είδα
Καθόταν στην ίδια καρέκλα όπως πάντα
μα δεν είχε όρεξη για αστεία.

και έτσι το βράδυ έφυγε.
στο σπίτι της και όχι σε κάνα νοσοκομείο
με γιατρούς και μηχανήματα.

καλό σου ταξίδι Κ

............................................

μα είναι ακόμη Χριστούγεννα
και ας είχε σήμερα 16 βαθμούς εδώ.
ο κόσμος περνάει καλά
και το γλεντάει (νομίζω)
δεν τους είδα μα αυτή την αίσθηση έχω
πως κάπου γίνεται κάτι καλό

και πέρασα και πολύ όμορφα σήμερα.
Πήγαμε με τη αδερφή μου και το μούλικο για ψώνια
και είχε φοβερή πλάκα
να βλέπεις τον μικρό να τρέχει
να προσπαθεί να χειριστεί αυτή τη νέα του δύναμη
και είναι τόσο γλυκός
και μυρίζουν τόσο όμορφα τα μωρά
(θα μου πάρεις ένα?)

............................................

και σήμερα κλείνουμε 35 μήνες αγάπη μου
και είμαι τόσο καψούρης με σένα
και είναι τόσο παράξενο να περνάμε γιορτές χωριστά

και όλο ζευγαράκια βλέπω αυτές τις μέρες
και ουφ σε θέλω εδώ μαζί μου!

μα πάλι είμαι τόσο χαρούμενος που σε έχω
που δε θα έπρεπε να παραπονιέμαι



............................................

Καλά Χριστούγεννα σε όλους σας.
Να είστε με ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν.

Γιατί ακόμη και αν έχεις υγεία αν δεν έχεις αγάπη δεν έχει νόημα.



5 comments:

Ken said...

Kala Xristougenna gluko plasmataki!

Είδωλο said...

Γιατί ακόμη και αν έχεις υγεία αν δεν έχεις αγάπη δεν έχει νόημα.
Aγορι μου ποσο δικιο εχεις, και ποσο τυχερος εισαι.
Χρονια πολλα.

ΠΑΥΛΟΣ said...

Xρόνια Πολλά. Και να σκέφτεσαι ότι τυχερός που την είχες θεία, και πέρασε από την ζωή σου.

phoinix said...

@ken: καλά μας χριστούγεννα μωράκι

@x-oyranoy: Χρόνια πολλά και σε σένα.
η αλήθεια είναι πως αυτές τις γιορτές παρόλο που συνέβη αυτό νιώθω τυχερός για την αγάπη

@pavlos: ναι όντως είμαι τυχερός που την γνώρισα και αγαπηθήκαμε.Χρόνια σου πολλά και καλά.

Alex A. said...

Χρόνια πολλά κι από μένα, κι εύχομαι να περάσεις ακόμα καλύτερα αυτές τις μέρες. Καλή Πρωτοχρονιά και με το καλό να γυρίσεις!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...