29.6.07

anti-racist

'Αυριο αρχίζει άλλο ένα αντιρατσιστικό φεστιβάλ εδώ στα βόρεια.
Να γίνει η διαφορετικότητα γιορτή..να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλο..
να μη μας φοβόμαστε πια..
μαλακίες..

όσες τέτοιες ιστορίες και αν έχω δει πάντα μεταξύ μας τα λέμε
μεταξύ μας τα ακούμε..
μόνοι μας
οι διαφορετικοί (και καλά)

και ας ξέρω πως ο ένας διαφορετικός δε γουστάρει ρε πούστη μου τον άλλο
και ας ξέρω πως οι πρώην χρήστες αμα δούνε πούστη τον κράζουνε άγρια
να δείξουν και αυτοί πως εντάχθηκαν
είναι πια κομμάτι της κοινωνίας
μπορούν να μισούν άφοβα

προς Θεού δεν είναι μόνο τα παιδιά αυτά οι νέοι ρατσιστές
και προς Θεού δεν είναι όλοι στη ίδια φάση

απλά να..δε θέλω να ντρέπομαι να πλησιάσω οποιο πάγκο γουστάρω..
χωρίς να νιώθω να με κοιτάνε
χωρίς να νιώθω δεκάδες ταμπέλες να μου καρφώνονται καθώς προχωράω..

γιατί ξέρω πως πάντα θα φοβάμαι το "δε σ΄αγαπώ" και το "πως μπόρεσες"
γιατί ξέρω πως πάντα κάποιος θα μου πει "πες πως δεν είναι αλήθεια ρε μαλάκα"

και στο τέλος το μόνο που θα χει σημασία θα ναι το "καληνύχτα μη φοβάσαι"

(γίνομαι ασυνάρτητος...παω για ύπνο..έρχομαι μωράκι μου)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...